Řetězová kola jsou určena pro všechny pouzdrové a válečkové řetězy především dle normy DIN 8187 v roztečích od 5mm do 2“ s průměry od 15mm do 1.250mm. Jsou vhodné jak pro pohonné, tak dopravní aplikace.
Řetězová kola je možno dodat v několika provedeních
- s hotovou dírou v toleranci H7, drážkou pro pero, dvěma otvory pro stavěcí šrouby a kalenými zuby – k okamžité montáži
- pro upínací pouzdra Taper Lock®, která se v kombinaci s vhodným pouzdrem přímo montují na hřídel
- s kalenými zuby pro upínací pouzdra Taper Lock®, která se v kombinaci s vhodným pouzdrem přímo montují na hřídel
- s nábojem, kalenými zuby a předvrtanou dírou, kterou je nutno před nasazením na hřídel obrobit
- s nábojem a předvrtanou dírou, kterou je nutno před nasazením na hřídel obrobit
- bez náboje a s předvrtanou dírou, kterou je nutno před nasazením na hřídel obrobit
- pro dva jednořadé řetězy
- s kuličkovým ložiskem
Materiál
Jsou vyrobena z oceli C45, St52, šedé litiny, či nerezové oceli.
Nabídku standardizovaných dílů doplňujeme speciálními komponenty vyráběnými na zakázku. A to vše s důrazem na vysokou kvalitu a spolehlivost.
Konstrukce řetězového kola
| |||||||||||||||||||||||
Ø roztečné kružnice: d = p / (sin (t / 2)) t / 2 = 180° / z
| Ø patní kružnice: df = d - d1
| ||||||||||||||||||||||
Ø hlavové kružnice: da max. = d + 1,25 * p - d1 da min. = d + (1 - 1,6 / z) * p - d1
| Výška zubu: k max. = 0,625 * p - 0,5 d1 + (0,8 / z) * p k min. = 0,5 * (p - d1)
| ||||||||||||||||||||||
Maximální poloměr dna zubu: | Minimální poloměr zubu: |
r1 max. = 0,505 d1 + 0,069 3√d1 r1 min. = 0,505 d1 | x min. = 120° - (90° / z) x max. = 140° - (90° / z) | r2 max. = 0,008 d1 (z2 + 180) r2 min. = 0,12 d1 (z + 2) |
-
Systém BEA
-
S nábojem
-
S nábojem ASA
-
S nábojem pro dopravní řetězy
-
S nábojem a kalenými zuby
-
Bez náboje
-
Bez náboje ASA
-
Bez náboje pro dopravní řetězy
-
Pro Taper Lock
-
S kalenými zuby pro Taper Lock
-
Pro destičkové řetězy
-
Litinová
-
Nerezová
-
Napínací
-
Pro dva 1-řadé řetězy
-
Pro dva 1-řadé řetězy pro Taper Lock